: يادتان که نرفته؟ ما فردا، 22 بهمن با همديگر وعده ملاقات داريم! سي و هشت سال است که هر سال، 22 بهمن، اين وعده ي ملاقات تکرار مي شود.وعده ملاقات براي بستن يک پيمان بزرگ، وعده ملاقاتي براي گفتن از گذشته ها و تصميم براي آينده ها، وعده ملاقاتي براي تنظيم ساعت هايمان به وقت خدا،به وقت شهادت.فردا ساعت 9 صبح، قرار است دوباره همديگر را ببينيم،دوباره دست هايمان را در دست همديگر بگذاريم و گرمشان کنيم براي فشردن حلقوم استکبار، قدم هايمان را کنار قدم هاي همديگر محکم تر کنيم براي راه رفتن روي تصوير پوشالي دشمنان وطن، و صداهايمان را يک صدا کنيم براي فريادکشيدن و آوار کردن بر مغزهاي تهي از فکر رژيم هاي جنايت کار.سي و هشت سال است 22 بهمن هر سال، در آن هواي سرد، از خوابمان مي زنيم و به خيابانها مي آييم، حتي يک ريال هم بابت آمدنمان اضافه کار نمي گيريم، لوح تقدير به ما نمي دهند، تشويق هاي نجومي هم نمي شويم، و عکس هايمان را به نشانه تشکر به در و ديوار نزده اند.در عوض فقط همان شبش در يکي از همين شبکه هاي ماهواره اي، عفريته اي هزار شوهر مي آيد و تصويري از ما نشان مي دهد و مي گويد: چند هزار تهراني بر 3 دسته روايت درباره دلايل...
ما را در سایت 3 دسته روايت درباره دلايل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: دوشنبه 9 اسفند 1395 ساعت: 19:46